ponedeljek, 11. november 2013

11. 11. 2013: KO SI ZALJUBLJEN in "mamin" glavobol

Pozdravljeni!

    Živim v Hrvatinih nad Ankaranom in poleti se grem najraje kopat na Debeli rtič.
    Zadnji dve leti sem ob pogledu na Mladinsko zdravilišče in letovišče vedno pomislila, kako bi otrokom, ki so tam na počitnicah, predstavila tehniko EFT. Letos poleti pa sem se nekega dne kar odpeljala tja. Napotili so me k pedagoški vodji letovišča. Tako sem spoznala še eno sorodno dušo, prijazno in energično Gabrijelo Kukovec Pribac. Sodelovanje je steklo med jesenskimi počitnicami, ko je tam letovalo preko sto otrok. 
    Vodje skupin so prostovoljci. Mladi ljudje raznih strok, ki jim je to delo izziv in zadovoljstvo. Vsem sem na kratko predstavila tapkanje, pet pa jih je prišlo tudi na uvodno štiriurno delavnico. 
    Tapkala sem s petimi skupinami otrok in vsaka je bila po svoje zanimiva. Najbolj pa se mi je vtisnila v spomin skupina dvanajstih deklet (7. - 9. razred), ki so prišle na tapkanje pred večernim plesom.
    Na primeru treme pred ocenjevanjem sem jim razložila, kako poteka tapkanje. Takoj so začele tapkati z mano. Pripovedovale so, kje in kako v telesu čutijo strah in smo tapkale. Ko je občutek strahu že malo popustil,​ pa se oglasi ena od deklet in reče: 
    "Kaj lahko tapkanje pomaga tudi, ko si zaljubljen?" 
    In jo vprašam: "Kaj te pa moti pri zaljubljenosti?"
    "Želim si biti z njim, ko pa pride mimo, rečem kaj neumnega in se neumno obnašam."
    In potem se je vsulo: "Jaz pa zafarbam." "Meni se tresejo kolena." "Jaz se cela tresem." "Jaz ne vem, kaj naj rečem." "Jaz slišim, kako mi srce razbija." "Strah me je, da mu ne bom všeč."
    In smo seveda tapkale. Po tapkanju pa so šle veselo na ples.​
    ​Lepo,​ ne?
    Ostala je še deklica, ki jo je med tapkanjem začela boleti glava za 10. Povedala je, da ima močan glavobol približno 4x na mesec, od kar pomni. Glavobol kar ni hotel popustiti, zato sem jo nerodno vprašala: "Pa je to tvoj glavobol?"
    Začudeno me je pogledala in rekla: "Seveda je."
    Potem sem ji povedala, da je bilo vprašanje mišljeno malo drugače. "Ali pri vas doma še koga boli glava?"
    "Mamo pogosto boli glava."
    "Kaj pa, če si se od mame nehote naučila, da je popolnoma normalno, da te boli glava? Tako kot je normalno, da si umiješ zobe?"
    Odtapkale smo en krog na to temo in je rekla, da jo samo še malo boli in da gre na ples.
    Nekateri otroci so mi napisali svoje elektronske naslove in upam, da mi bodo kdaj napisali, kako jim je tapkanje pomagalo. 

    EFT je še mlada tehnika, ki se razvija in dopolnjuje in dobro je upoštevati navodilo: PREIZKUSI JO NA VSAKI STVARI (mišljeno je na vsakovrstnih izzivih) in sam ugotovi, ali deluje. Otroci to naredijo spontano.

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280

Ni komentarjev:

Objavite komentar