ponedeljek, 24. februar 2014

24. 2. 2014: NE DOBIM DOBRIH KART

Pozdravljeni!

   Listala sem po zapiskih, ki jih napišem po tapkanju in pogled se mi je ustavil na eno leto starem datumu. Po smučanju smo igrali karte in sin nikakor ni dobil dobrih kart, igre (remi) ni mogel niti začeti. Po nekaj partijah je izgubil vso voljo in s povešenimi kotički ust zdolgočaseno ter z odporom dvigoval in urejal karte. Začuda je pristal, da sva tapkala.

KARATE: Čeprav sem slabe volje, ker ne dobim džokerja, sem jaz OK.
                   Čeprav sem brez volje, ker ne dobim dobrih kart, sem pripravljen še enkrat poskusiti.
                   Čeprav me jezi, ker sem na zadnjem mestu, je popolnoma normalno, da tako čutim.
PO TOČKAH: slabe volje sem, ne da se mi več, jezen sem, te smotane karte, zadnji sem, grozno se počutim ...

   Po enem krogu tapkanja je dobil karte za "hend". In to takoj, samo uredil jih je in položil na mizo! Vsi smo bili osupli in veseli. Igrali smo še nekaj iger (seveda v povsem drugačnem razpoloženju) in sin je naredil še dva "henda".

   Ali vas želim spodbuditi k igram na srečo? Vsekakor ne. 
   Želim vas spomniti, da tapkanje lahko uporabite na kakršnem koli problemu.
   Včasih deluje presenetljivo hitro.

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
             
"Vedno manj je tega, kar verjamem in vedno več je tega, kar čutim.​"

Ni komentarjev:

Objavite komentar