ponedeljek, 10. marec 2014

10. 3. 2014: NE VERJAMEM

Pozdravljeni!

   Na platnici knjige EFT za telebane piše, da je težko sprejeti dejstvo, da tapkanje deluje, tudi če vanj ne verjamemo. Če smo kljub nejeveri pripravljeni poskusiti (ker smo poskusili že marsikaj in ni delovalo), pa ne škodi, če svoj dvom najprej odtapkamo …

KARATE: ČEPRAV DVOMIM, da tapkanje lahko pomaga pri vseh mojih težavah, se popolnoma in globoko sprejemam.
ČEPRAV NE VERJAMEM, da ima tako enostavna tehnika lahko tako velik vpliv na moje telo, čustva in mišljenje, se sprejemam in se imam rada.
ČEPRAV NE VERJAMEM, da je vse odvisno od pretoka energije, se popolnoma in globoko sprejemam.

PO TOČKAH: ne verjamem, to je prelahko, to je preveč enostavno, dvomim, da bo meni pomagalo, mogoče komu drugemu, tapkanje pomaga tistim, ki verjamejo, jaz pa ne verjamem, da samo voda in tapkanje lahko preženeta bolečino, to je smešno, pri takem razvoju medicine tako poenostavljati, kaj vse si ljudje izmislijo, kako so nekateri naivni …

   Ali veste, da nekateri ljudje ne verjamejo, da je Zemlja okrogla? Na spletu obstaja skupnost, ki zagovarja teorijo ravne Zemlje (http://ravnazemlja.bloger.index.hr/). In drugi zagovarjajo, da je Zemlja votla.

   Se kdaj vprašate, v kaj verjamete? V kaj še verjamete? In zakaj? 
Ker so vas tako učili, vzgojili? Imate dokaze? Ste to doživeli, občutili, ste brali, slišali? Se vam zdi logično, smiselno?

   In kaj mislite o sebi? Kakšna je vaša vera vase? Se kritizirate, obsojate ...? Se imate radi in to z lahkoto rečete na glas?    
   Vse, česar pri sebi še niste sprejeli, ima moč nad vami. Vse, od česar (zavedno ali nezavedno) bežite, usmerja vaše življenje bolj, kot to, kar si zavestno želite. 

KARATE: ČEPRAV NISEM DOVOLJ DOBRA, LEPA, BOGATA, PAMETNA, SPRETNA, HITRA, SEKSI, VESELA, PRIDNA, SUHA, PRIJAZNA, ZGOVORNA, TIHA, RAZUMEVAJOČA … se popolnoma in v celoti sprejemam.
ČEPRAV MISLIM, DA SI NE ZASLUŽIM tega, kar si želim, se imam kljub temu rada.
ČEPRAV IMAM TOLIKO NAPAK, se sprejemam točno taka, kakršna sem.

PO TOČKAH: nisem dovolj dobra, nisem pametna ..., še vedno se spomnim, kako so se mi smejali, norčevali so se iz mene, niso me imeli radi, kritizirali so me, vse naredim narobe, sram me je, jaz sem izgubljen primer, nikoli ne bo bolje, ne verjamem, da mi tapkanje lahko pomaga, ne znam, ne vem, …
(Ta predlog je zelo splošen. Opazujte, kaj prebudi v vas. Odtapkajte konkretne dogodke, občutke in prepričanja, ki povzročajo, da se vam preteklost še kar vrti v glavi in da se vam podobne izkušnje ponavljajo vedno znova.)

   In za večino ljudi ni najbolj pomembno vprašanje, ali je Zemlja ravna ali okrogla, temveč KAKO SE POČUTIM na tej Zemlji. 
   Se počutite varno, sprejeto, ljubljeno? Ne čakajte, da boste to dobili od drugih ljudi.


Vedno imamo možnost spremeniti svojo miselnost in s tem svojo prihodnost.

                                                                                                                                 Richard Bach


Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako tapkanje lahko koristi tudi vam. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280).

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT,  
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
             
"Vedno manj je tega, kar verjamem in vedno več je tega, kar čutim.​"

Ni komentarjev:

Objavite komentar