ponedeljek, 7. april 2014

7. 4. 2014: ZALJUBLJENA V ZID

Pozdravljeni!

   V zadnjem času sem tapkala s tremi ženskami, ki so govorile o težavah v partnerskem odnosu. Vprašala sem jih:
Kaj vas je pritegnilo k vašemu partnerju?
   Vsaka na svoj način so opisale partnerja kot privlačno nedostopnega, odmaknjenega.
Kakšen pa je danes vaš odnos do te partnerjeve lastnosti?
- To mi gre najbolj na živce. Skušam komunicirati (se povezati) z njim, pa me ne spusti blizu. Zaradi tega niham med žalostjo in jezo (med depresijo in agresijo). Najbolj pa me boli, da postaja tak tudi najin otrok!

   Naši najbližji nam dajejo dragocene informacije o tem, kje smo ranjeni in potrebni zdravljenja. Zato smo tapkale: (vi tapkajte tisto čustvo, ki je pri vas najmočnejše, verjetno pa bo po nekaj krogih bolj intenzivno katero drugo)
KARATE:
Čeprav sem žalostna in prizadeta, ker je partnerju bolj pomembna ....... kot pa čas z mano, se popolnoma in globoko sprejemam.
Čeprav sem razočarana in jezna, ker ne morem do njega, počutim se, kot da se zaletavam v neviden zid, se imam vseeno rada.
Čeprav se počutim tako nemočno in osamljeno, da ne vem več, ali naj vztrajam ali grem, sem pripravljena poskusiti nekaj novega.

PO TOČKAH:
žalostna sem, osamljena in zapuščena, srce me boli, kako je prišlo tako daleč, razočarana sem, v prsih me tišči, tako sama sem, vse sem že poskusila, pa je vse zaman, ne vem, kako naj zrušim ta zid, čutim nemoč ... (izberite tisto, kar je značilno za vas, dodajte svoje besede ter kje in kako to čutite v telesu - tapkajte dokler ne izgine)

   Vendar je to samo površinski del problema. Tapkanje nadaljujemo z iskanjem in zdravljenjem vzrokov, saj nas po pravilu privlačijo ljudje, ki so nam na nek način "domači, ob katerih imamo občutek, da jih poznamo od nekdaj".
                              
   KAJ JE IMAGO?  ( http://www.ljubezensi.si/?page_id=477)
Imago je slika, ki si jo ustvarimo tekom otroštva o tem, kakšen naj bo naš partner. Sestavljajo jo pozitivne in negativne lastnosti naših staršev. Vsebuje pa tudi tiste dele nas, ki smo se jim v otroštvu odrekli zato, da bi bili sprejeti. (npr. nismo upali pokazati svojih čustev ali povedati svojega mnenja, da nas ne bi zasramovali,…)
Privlačijo nas ljudje, ki na nek način ustrezajo našemu imagu, torej so podobni našim staršem.  Intenzivnost privlačnosti je odvisna predvsem od njihovih negativnih lastnosti. Te v nas povzročijo podobne občutke, kot smo jih doživljali ob starših. (npr. spet se počutim tako nevidno, neupoštevano, krivo za vse, zavrženo, zadušenega,…)
Ko srečamo nekoga, ki ustreza našemu imagu, se ob njem počutimo zelo domače. (Lahko rečemo npr.: čeprav sva se šele pred kratkim srečala, imam občutek, kot da te poznam že celo življenje.) Po naravni poti se tako povežemo z idealnim partnerjem za našo morebitno ozdravitev. 

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako tapkanje lahko koristi tudi vam. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti(berta.rebol@gmail.com, 040 516 280) .​

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
             
"Vedno manj je tega, kar verjamem in vedno več je tega, kar čutim.​"

Ni komentarjev:

Objavite komentar