nedelja, 15. marec 2015

15. 3. 2015: PRAZNUJEM (20% popust)

Pozdravljeni!

   Danes sem praznovala. Moj s.p. Notranja harmonija ima 3. rojstni dan. Začutila sem, da je krasen dan za obisk Rižanskega labirinta. 

   Upoštevajoč navodila sem pred vstopom naredila nekaj globokih vdihov in izrazila željo, namero, da bi jasno čutila svojo pot, svoj poKLIC, naslednji korak. Najprej me je prešinila misel, da naj grem danes trikrat po labirintu.
   Med prvo potjo sem čutila energijsko dogajanje v področju srčne čakre in jasno "slišala": ZAUPAJ, opusti strahove.
   Drugi krog je prinesel navodilo, naj izražam HVALEŽNOST. Začutila sem hvaležnost, da imam družino in dom, kjer najdem zavetje in mir, hvaležnost do učiteljev in prijateljev, ki me navdihujejo in spodbujajo in posebno hvaležnost do strank, ki mi zaupajo.
   Tretja pot je bila spet popolnoma drugačna, saj so se mi pridružili prijatelji. Dve deklici sta po svoje uživali v dnevu in naravi in se nista menili za pravila. Sporočilo je bilo očitno: POVEZUJ SE z drugimi, bodi IGRIVA IN RADOSTNA.
   Obisk labirinta vam toplo priporočam.

   
VSI, KI SE PRIJAVITE NA TAPKANJE V NASLEDNJEM TEDNU, IMATE 20% POPUST.
   Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako tapkanje lahko koristi tudi vam. 
   Individualno tapkanje traja eno uro in pol in stane 50€ (če se odločite za 5 srečanj, je peto zastonj). 
    
   Možno je tudi tapkanje po skypu.
​   ​
Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€
​ ​
(če se odločite za 5 srečanj, je peto zastonj)
.
​ 
​   ​
Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti 
(
berta.rebol@gmail.com, 040 516 280).​

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p.
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
             
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"

Ni komentarjev:

Objavite komentar