ponedeljek, 10. avgust 2015

10. 8. 2015: SPREMEMBA

Pozdravljeni!

   Gotovo ste že neštetokrat slišali (prebrali), da je sprememba edina stalnica naših življenj in da lahko spremenite samo sebe. Ko boste spremenili sebe, se bo spremenila tudi okolica ...

   O tem sem razmišljala, ko sem osebi brez finančnih sredstev ponudila pomoč: zastonj tapkanje, zastonj tečaj, zastonj barse ... da bi lahko spremenila svoje omejujoče vzorce glede financ, glede odnosov, glede tega, kaj je mogoče v prihodnosti ... Nobene pomoči ni sprejela. Nisem bila razočarana, saj mi je jasno, da je na meni samo to, da ponudim in drugi je svobodno bitje, ki lahko ponujeno sprejme ali zavrne. 

   Mi je pa dalo misliti, kaj se "mora" zgoditi, da pride v človeku do spremembe? Poznamo že veliko zgodb, ko se ljudje zahvaljujejo bolezni ali nesreči, ki jih je "prebudila" in "prisilila" v spremembo, hkrati pa vemo, da se to ne zgodi pri vseh. 

   In mi je danes padlo na pamet, da se nič ne zgodi, dokler ne damo DOVOLJENJA za spremembo ... dokler si ne dovolimo sanjati o drugačnih možnostih. Nekateri si še ne dovolijo. In njim (še) ne more nihče pomagati.

   Če že sanjate ali imate celo konkretne cilje, pa vas nekaj ovira pri uresničevanju le teh, pa dobrodošli na tapkanje ali na aktivacijo barsov! 

AKCIJA: POPRAVNI IZPITI
Vsi, ki vas hromi strah pred avgustovskim rokom za popravni izpit, ste vabljeni na tapkanje, 
ki odpravlja odpor do učenja in tremo.
3 srečanja po uro in pol za 100€! (Lahko prideta tudi dva ali trije in si stroške razdelite.)

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako tapkanje lahko koristi tudi vam. 
Individualno tapkanje traja eno uro in pol in stane 50€. 
Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€.
Če se odločite za 5 srečanj, je peto zastonj. 
Možno je tudi tapkanje po skypu.
Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280).​
Če želite delavnico v vašem kraju, mi sporočite!
Svojo dejavnost sem preselila v Koper, v prostore Jezikovne šole Eurocenter
(stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje). Vabljeni v klimatizirane prostore s pogledom na morje!


Lep pozdrav 

        Berta Rebol
Notranja harmonija s.p., 040 516 280
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO

Ni komentarjev:

Objavite komentar