torek, 15. december 2015

15.12.2015: PRIČAKUJEM ...

Pozdravljeni!

   Decembrska darila že krožijo!!! Nedeljska tapkanja (moje darilo) ste lepo sprejeli in vaš obisk je darilo meni.
   Nezadržno se bliža božič, praznik Jezusovega rojstva in družinski praznik, ki ima močno tradicijo in ga praznujejo tudi neverujoči. Vsaka družina ima svoje navade in običaje, večini pa je skupno to, da se na ta dan družina zbere pri obilnem prazničnem kosilu. Hiša je okrašena, topla, dišeča in druščina zbrana okrog mize je vesela, radostna, srečna ... Tako si vsaj želimo, da bi bilo. Na površju večinoma tudi je, vendar pa si želimo, da bi praznik družine občutili tudi v globini svojih src.
   V nedeljo smo tapkali svoje občutke, kako v družini nismo slišani, videni, razumljeni, sprejeti. Nekateri so se spomnili dogodkov iz otroštva, začutili tesnobo in žalost, ki je med tapkanjem popustila. Ena gospa je slikovito povedala:
- "Lahko sem potovala na drug konec sveta, pa sem vedno hitro našla krog ljudi, kjer sem se počutila domače. Doma pa tega občutka ni bilo. In ves čas sem si želela to začutiti doma."
   Gotovo ste že slišali: Ko nehaš pričakovati, ko obupaš, se zgodi... "Tako je v teoriji, v praksi pa ...," bi dodala Pika. V praksi pa je tako, da ne morem ne pričakovati, ne morem obupati, ker nekdo pravi, da se bo potem zgodilo. Zato smo v nedeljo intenzivno tapkali in priporočam tudi vam! Ta zapis ni enak nedeljskemu tapkanju in je za vas pomemben le toliko, da vas spomni, da bi bilo dobro, koristno, da zbrišete svoja pričakovanja. Bodite iskreni. Priznajte si, kako močno hrepenite, da bi se zgodilo ...

KARATE:
Čeprav od teh praznikov veliko pričakujem in se zavedam, da bom mogoče spet razočarana, sem v redu, taka kot sem.
Čeprav bi rada doživela lepo družinsko vzdušje in se bojim, da ga spet ne bo, se sprejemam in se imam rada.
Čeprav ne morem, da ne pričakujem, se popolnoma in globoko sprejemam.

PO TOČKAH: 
- pričakujem, da bodo veseli mojih daril in da bom tudi jaz dobila kakšno lepo darilo, ...mogoče bom spet razočarana, 
- upam, da bo hrana dobra/da mi bo v kuhinji vse gladko teklo, ...strah me je, da ne bo tako, 
- želim si, da nihče ne bo slabe volje in da se nihče ne bo napil, ...čutim tesnobo,
- upam, da nihče ne bo govoril o politiki, ...utrujena sem že od slabih novic, 
- pričakujem, da se ne bomo kregali, to mi res veliko pomeni, ...čutim strah v želodcu,
- sanjarim, da me bodo veseli, da jih bo res zanimalo, kako sem, ....kaj pa če bom spet razočarana ... 
- pričakujem, da me bodo poslušali, da me bodo slišali, ...čas bi že bil ...
- pričakujem, da me bodo zares videli, da se bom počutila sprejeta, ...mogoče bom spet spregledana,            
- hrepenim po tem, da bom doma čutila povezanost, mir in ljubezen, ...ali je to možno ...
- pričakujem ..., strah me je ...

  Tako naredimo prostor za presenečenja, prostor za ljubezen.

Priporočam: Alenka Rebula: Naša pričakovanja nas oddaljujejo od cilja.

VABILO:
- 20. decembra 2015 od 16.00 do 18.00 ure (ali še kakšno uro več, če bo potrebno). Čistili bomo neprijetne občutke v povezavi z "veselim decembrom". 
KJE? Jezikovna šola Eurocenter, Kidričeva ulica 46, Koper
CENA: zastonj, s sabo prinesite vodo 

NAPOVED ZA NASLEDNJE LETO:
💟POT OSEBNEGA MIRU 2016  💟
Z BERTO DO NOTRANJE HARMONIJE

"Če se resnično odločite narediti nekaj, kar bo povzročilo resnično spremembo –naredite to zdaj!" Howarda Wight
Ustanovitelj EFT Gary Craig je v priročniku podal konkretna navodila, kako izpeljati postopek osebnega miru:
1. Naredite spisek vseh nadležnih posebnih dogodkov, ki se jih lahko spomnite. Če jih ne najdete vsaj 50, ste bili površni – ali pa ste doslej živeli na Marsu. Številni ljudje jih bodo našli več sto. (Več v priročniku str. 71-73  http://www.eft-slovenija.si/eftprirocnik.pdfLe redki tapkalci to tudi res naredijo, zato vas vabim, da to naredimo skupaj!!! 

VABIM VAS NA TEMATSKA SKUPINSKA TAPKANJA v letu 2016:

JANUAR              
Od spočetja do rojstva
FEBRUAR
Otroštvo do šole
MAREC
Osnovna šola
APRIL
Srednja šola
MAJ
Nesrečne ljubezni
JUNIJ
Odnos do telesa
JULIJ, AVG.
Teme po izboru prisotnih tapkalcev
SEPTEMBER
Mama in jaz
OKTOBER
Oče in jaz
NOVEMBER
Partner in jaz
DECEMBER
Otroci in jaz

Tapkanje bo potekalo v manjših skupinah do 12 udeležencev, od 2-4 ure. Srečanja bodo potekala v prostorih Jezikovne šole Eurocenter, Kidričeva ulica 46, v Kopru ali pa pridem jaz k vam, če se vas zbere najmanj 10.
CENA: 10€ za 2 uri. Če ste v finančni stiski, mi napišite mail. Dostopno bo vsem zainteresiranim!

PRVA DELAVNICA OD SPOČETJA DO ROJSTVA: Izberite en termin, ki vam najbolj odgovarja!
- V ČETRTEK, 7.1. 2016, OD 16.30 DO 20.30 (sprememba ure!), 
- V NEDELJO, 10.1. 2016, OD 16.00 DO 20.00,
- V SOBOTO, 16. 1. 2016, OD 16.00 DO 20.00. 
OBVEZNA JE PREDHODNA PRIJAVA na: 040 516 280 ali berta.rebol@gmail.com

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam. Individualno tapkanje traja eno uro in pol do dveh in stane 50€. Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€. Možno je tudi tapkanje po skypu. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). Če se odločite za 5 srečanj, imate 20% popust.​
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter (stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)
 ​​! 
Več informacij o dogodkih po Sloveniji: 
 
http://eftnovice.blogspot.si/

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p.
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
            
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"

Ni komentarjev:

Objavite komentar