ponedeljek, 21. december 2015

21.12.2015: PRIČAKUJEJO ...

Pozdravljeni!

   Včeraj smo smo se tretjič srečali v nedeljo popoldne, da smo čistili stare
​občutke in miselne vzorce​, z namenom, da naredimo prostor za nekaj lepšega, bolj prijetnega v prihajajočem prazničnem času in v novem letu​.
   Nadaljevali smo s temo prejšnjega tedna, kako močna in obremenjujoča so pričakovanja. Tokrat smo na pričakovanja pogledali še z druge strani: KAJ DRUGI PRIČAKUJEJO OD NAS? Prešinilo me je, da je že v spočetju otroka lahko prisotno pričakovanje staršev in so njihova pričakovanja vtkana v vsako celico našega telesa. In v skladu s to resnico smo prisotne na tapkanju čutile močne fizične reakcije, ki so po nekaj zaporedjih popustile. (​Naredite toliko zaporedij, kolikor potrebujete, da se telo osvobodi napetosti.)

KARATE:
Čeprav čutim vsa ta pričakovanja kot veliko breme, se sprejemam in se imam rada.
Čeprav čutim ta pričakovanja mojih staršev, starih staršev, stricev in tet, na katera so se nalepila še pričakovanja partnerja in mojih otrok in je vsega tega preveč ter se temu upiram, sem v redu, taka kot sem. 
Vidim njihova pričakovanja v pogledih, v mimiki, v drži telesa, v tonu glasu in čutim ​to energijo​ tudi, če grem daleč proč. Čeprav mi je težko, ker me ne vprašajo, kaj si jaz želim, sprejemam, da vsi vpleteni naredimo največ, kar znamo in zmoremo.

PO TOČKAH (dodajte, kar se je vam dogajalo, kar vam "pade na pamet"):
- starši (in ostali sorodniki) so pričakovali, da bom priden dojenček, da bom ponoči spala, da bom vse jedla, da ne bom jokala, da bom ubogljiv otrok, da bom z vsem zadovoljna, da bom vedno vesela in srečna, da bom uspešna v šoli in v poklicu, da jim bom pomagala v gospodinjstvu (na kmetiji, finančno), da se bom "pametno" poročila in imela otroke, da jih ne bom nikoli razočarala​,​ da bom skrbela za njih, ko bodo bolni in nemočni, da jim bom hvaležna, da jim bom v ponos, ... 
- čutim ta pričakovanja, čutim to breme v telesu, čutim tesnobo in bolečino, spomnim se njihovih kritičnih pogledov, pripomb in pridig: "Ali ti moram vse pokazat in povedat!? Kdaj se boš zmigala!? Kaj s tem si ti kar zadovoljna!? Vse ti moram dvakrat povedat! Za nobeno rabo nisi! Nič ti ne rata! Kaj bo iz tebe!? Kdo bo tebe maral!? Kako si počasna!? Kako se obnašaš!? Si taka kot ..."
- partner pričakuje, da berem njegove misli in mu v vsem ustrežem, da sem najboljša kuharica, gospodinja in ljubica, da nimam nobenih potreb in želja, da vse kupim, pa nič ne potrošim, da vse uredim sama, da za vse poskrbim jaz, da ga negujem in razvajam, da ima vedno prav, da poskrbim za njegove sorodnike ...
- otroci pričakujejo, da imam vedno čas zanje, da jih vedno razumem, da jih potolažim in pomirim, kadar so prizadeti in razburjeni, da sem vedno dobre volje,​ da poznam rešitev za njihove probleme, da jim vse dovolim, da jim vse kupim, da jih zabavam, da jih peljem ... da skuham in pospravim ..., da vse naredim sama,
​- čutim težo vseh pričakovanj in v telesu čutim upor, ne morem več​, kdaj bo mene kdo vprašal, kaj bi rada, kaj jaz pričakujem, kaj si jaz želim, kaj jaz sanjam ... strah me je povedati, kaj bi rada, po čem hrepenim in strah me je reči, da ne zmorem, da ne bom več..., ne upam si reči NE...

   Obdobje zimskega solsticija je čas za pogled vase. Čas je, da se odločite, česa ne želite več in se od tega poslovite, lahko tudi s pomočjo tapkanja. In seveda, zamislite se, vizualizirajte, meditirajte, česa si želite več. Napišite svoje cilje, svoje želje in sanje. Kako bi se radi počutili čez eno leto? Kje in s kom bi radi bili? Kaj bi radi delali? Potem se vprašajte, kako močan je vaš občutek, da se to ne bo zgodilo, ker ... Te občutke in miselne vzorce, lahko razrešite s tapkanjem. Vztrajajte!!!

   Če se vam zdi, da je ovir preveč in ne boste zmogli sami, vas vabim, da se mi pridružite v naslednjem letu pri skupinskih tapkanjih.

💟POT OSEBNEGA MIRU 2016  💟
Z BERTO DO NOTRANJE HARMONIJE

"Če se resnično odločite narediti nekaj, kar bo povzročilo resnično spremembo –naredite to zdaj!" Howarda Wight
Ustanovitelj EFT Gary Craig je v priročniku podal konkretna navodila, kako izpeljati postopek osebnega miru:
1. Naredite spisek vseh nadležnih posebnih dogodkov, ki se jih lahko spomnite. Če jih ne najdete vsaj 50, ste bili površni – ali pa ste doslej živeli na Marsu. Številni ljudje jih bodo našli več sto. (Več v priročniku str. 71-73  http://www.eft-slovenija.si/eftprirocnik.pdfLe redki tapkalci to tudi res naredijo, zato vas vabim, da to naredimo skupaj!!! 

VABIM VAS NA TEMATSKA SKUPINSKA TAPKANJA v letu 2016:

JANUAR              
Od spočetja do rojstva
FEBRUAR
Otroštvo do šole
MAREC
Osnovna šola
APRIL
Srednja šola
MAJ
Nesrečne ljubezni
JUNIJ
Odnos do telesa
JULIJ, AVG.
Teme po izboru prisotnih tapkalcev
SEPTEMBER
Mama in jaz
OKTOBER
Oče in jaz
NOVEMBER
Partner in jaz
DECEMBER
Otroci in jaz

Tapkanje bo potekalo v manjših skupinah do 12 udeležencev, od 2-4 ure. Srečanja bodo potekala v prostorih Jezikovne šole Eurocenter, Kidričeva ulica 46, v Kopru ali pa pridem jaz k vam, če se vas zbere najmanj 10.
CENA: 10€ za 2 uri. Če ste v finančni stiski, mi napišite mail. Dostopno bo vsem zainteresiranim!

PRVA DELAVNICA OD SPOČETJA DO ROJSTVA: Izberite en termin, ki vam najbolj odgovarja!
- V ČETRTEK, 7.1. 2016, OD 16.30 DO 20.30 (sprememba ure!), 
- V NEDELJO, 10.1. 2016, OD 16.00 DO 20.00,
- V SOBOTO, 16. 1. 2016, OD 16.00 DO 20.00. 
OBVEZNA JE PREDHODNA PRIJAVA na: 040 516 280 ali berta.rebol@gmail.com

BREZPLAČNO SKUPINSKO TAPKANJE: nedelja, 3.1. 2016, ob 16.00. VABLJENI!

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam. Individualno tapkanje traja eno uro in pol do dveh in stane 50€. Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€. Možno je tudi tapkanje po skypu. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). Če se odločite za 5 srečanj, imate 20% popust.​
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter (stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)​​! 

Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/

​​

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p.
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
            
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"

Ni komentarjev:

Objavite komentar