petek, 25. december 2015

25.12.2015: VOŠČILO

Pozdravljeni!

   Pregledovala sem slike preteklega leta ter obujala spomine na prehojeno pot in lepa doživetja. Srce se je napolnilo z občutkom sreče, ljubezni in predvsem hvaležnosti. Hvaležna sem za zdravo telo, ki mi omogoča vse te izkušnje, za topel dom in družino, za redne prihodke, za prijatelje, ki me podpirajo in širijo moja obzorja, in za vse, ki mi zaupate svoje stiske in dovolite, da sem z vami, ko vam je težko. Vesela sem vaših sporočil, kako vam je odleglo in kaj vse zmorete sedaj sami.

  Želim vam resnično lepe in vesele praznike. Da bi vam vse, kar ste si zamislili, gladko teklo, da bi se imeli lepo v družbi in da bi imeli čas tudi za samoto in počitek.

  V novem letu pa vam želim, da sprejmete odgovornost za svoje življenje in ga zaživite kar najbolj ustvarjalno, radostno in sproščeno.

                                                           Berta Rebol

Slavnik, 25. 6. 2015
Slika v vrstici 1

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
             
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"

Ni komentarjev:

Objavite komentar