ponedeljek, 25. januar 2016

25.1.2016: KAKO JE NASTAL PROGRAM DELAVNIC 2016

Pozdravljeni!

   Novembra sem se udeležila EFT delavnice tretje stopnje in sotapkalkam ob jutranji kavi povedala družinsko štorijo. 
   Sin je imel na Gimnaziji Koper priložnost potovati na tridnevno ekskurzijo, vendar je to povedal šele, ko so sošolci že odpotovali. Na moje veliko začudenje, zakaj ni šel tudi on, je odgovoril:
-"To veliko stane." Njegove besede so me močno presenetile. 
-"Pa saj nisi niti vprašal!?" je bilo vse, kar mi je najprej padlo na pamet. Res ne razmetavamo denarja, vendar ga za take stvari gotovo imamo. Prijateljicam sem povedala, da smo v tistem času imeli nekaj večjih izdatkov, o katerih sva govorila z možem, in mogoče je iz tega sin sklepal, da za ekskurzijo ni denarja.
   Ko smo se razdelile v pare, da smo trenirale tapkanje po novem pristopu, sem si za temo izbrala strah in omejujoča prepričanja glede financ. Spomnila sem se, da sem že tapkala nekaj zgodb iz mojega otroštva, ki so povezana z denarjem. Prijateljici sem pripovedovala, kako ta starša gradila hišo, kupila avto, traktor in kmetijske priključke zanj, na koncu pa še vikend in vinograd. Veliko sta delala in varčevala, da sta vse to ustvarila. Ugotovila sem, da sem kot otrok iz teh okoliščin sklepala, da imamo denar samo za velike, pomembne stvari, pri majhnih izdatkih pa moramo varčevati. Spomnila sem se, da sem si v puberteti želela modernih oblek in v kakšni stiski sem bila, ko sem že odrasla in zaposlena šla v velike trgovine z oblačili. Vsega je bilo preveč, jaz pa sem imela občutek, da tam ni ničesar zame. Večkrat se je zgodilo, da nisem nič pametnega kupila in da so me obiski trgovin psihično izčrpali. (Tudi to sem že tapkala in je zame postalo nakupovanje bolj prijetno opravilo.) Spomnila sem se tudi sošolk, ki so me zafrkavale zaradi oblačil in v telesu začutila stisko. Takrat pa me je prešinilo: ob vseh teh spominih, se ne spomnim, da bi starše prosila in bi mi rekli, da mi ne dajo denarja. Ne spomnim se, da bi vprašala... Jaz sem kar sama sklepala, da ni denarja.
   Bila sem zatopljena v tapkanje in v svoje "novo odkritje". Prijateljica, ki je tapkala z mano pa je rekla: 
-"Enako je naredil tvoj sin. Sklepal je, da zanj ni denarja, ker ste ga rabili za nekaj drugega."
   To me je pa res pretreslo. Nisem videla, da sin ponavlja moj vzorec! In jaz vedno pridigam, da naj starši tapkajo, če je kakšen problem pri otroku. Takoj sem sklenila, da bom sinu najbolj pomagala tako, da bom tapkala (pomeni brisala) svoje neprijetne dogodke iz pubertete. Med prvim takim tapkanjem pa sem prišla še do enega presenetljivega odkritja: Tapkala sem že marsikaj, vendar se do sedaj pubertete še nisem dotaknila. V spominu je zapisana kot boleče obdobje, zato sem se nekaj let trudila, da bi spomine čim bolj zakopala in se s tem nikoli več ne bi ukvarjala. To mi je kar dobro uspelo. Do sinove pubertete. Sedaj pa sin pritiska na moje boleče točke in uspešno opravlja svoje poslanstvo. Otroci nam pokažejo, kje smo ranjeni in s svojim vedenjem prosijo, da se pozdravimo. Če razumemo in ukrepamo, vsi veliko pridobimo. 
   Med drugim tapkanjem bolečih spominov na puberteto pa me je prešinilo, da mogoče nisem edina, ki sem se izogibala določeni temi in sestavila seznam "nujnih" tem za tapkanje iz katerega je nastal program:
💟POT OSEBNEGA MIRU 2016  💟
Z BERTO DO NOTRANJE HARMONIJE

 VABLJENI:
V januarju bosta še dve delavnici Od spočetja do rojstva:
- sobota, 30. 1. 2016, od 16.00 do 20.00 (že
​ ​
polna skupina),
- nedelja, 31. 1. 2016, od 16.00 do 20.00
​ (še nekaj mest)​
.

​Februarske delavnice Otroštvo do šole:
- četrtek, 4.2.2016 od 16.30 do 20.30,
- sobota, 6. in 13. 2. od 16.00 do 20.00,
- nedelja, 14. in 28. 2. od 16.00 do 20.00​.

V NEDELJO, 7. 2. 2015, od 16.00 do 20.00 ure ZAČETNA EFT delavnica v prostorih Jezikovne šole Eurocenter, Kidričeva 46, Koper. Cena: 50,00€. Če ste na delavnici že bili, pa bi radi osvežili znanje in tapkali v skupini, 20,00€. Obvezne predhodne prijave. Če želite delavnico v vašem kraju, mi sporočite!

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam. Individualno tapkanje traja eno uro in pol do dveh in stane 50€. Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€.
Možno je tudi tapkanje po skypu. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). Če se odločite za 5 srečanj, imate 20% popust.​
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter (stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)
​​! 
Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/
​​
Lep pozdrav 

        Berta Rebolhttp://eftzgodbezanavdih.blogspot.com/
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
            
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"
Če menite, da bi ta informacija koristila še komu, bom vesela, če jo boste posredovali naprej. Hvala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar