ponedeljek, 16. maj 2016

16.5.2016: KOGA IMAŠ RAJŠI?

Pozdravljeni!

   S stranko sva tapkali stisko, ki jo je čutila, ko je pomislila na pomemben sestanek v bližnji prihodnosti. Svoje občutke je opisala s stavki: kot da me bodo z vprašanji mučili in kar bom rekla, ne bo prav. V telesu je čutila težo, mravljince in bolečine v želodcu. Na misel ji je prišel spomin iz otroštva in svojo pripoved je začela z značilnim stavkom (značilen za tapkanje):
- "Ne vem, kako da mi je to prišlo sedaj na pamet, ker nima nobene veze ... " Prosila sem jo naj nadaljuje, ker imajo med tapkanjem taki spontani spomini iz davne preteklosti vedno vezo s trenutnim počutjem.
- "Spomnila sem se dogodka, ko me je oče držal v naročju. Stara sem bila kakšnih sedem let. Vprašal me je: 'KOGA IMAŠ RAJŠI? MENE ALI MAMO?' Odgovorila sem: 'Tebe.' Ampak to ni bilo res! Tako sem rekla, da sem mu ustregla! Rajši sem imela mamo. Strah me je bilo povedati po resnici... " (S tapkanjem sva nevtralizirali neprijetne občutke.)
   Moje misli pa so "ponorele". Kako tipična zgodba!!! Kolikokrat sem že bila priča podobnim situacijam ... "Čigav/a si ti? Od očija ali od mamice?" Ali se kdaj vprašamo, kako se počuti otrok, ko ga postavimo pred tako izbiro? Nekateri prostodušno povejo, koga imajo rajši, ali pa rečejo, da so od obeh. Za nekatere pa je to grozljivo vprašanje. 
   Še posebej velik pritisk čuti otrok, če se starša prepirata in se boji, da bo njegov odgovor razlog za (še en) obračun med njima. Otrok pogosto potlači svojo resnico in zaščiti šibkejšega starša. V takih razmerah otroci izostrijo šesti (in mogoče še kakšen, če obstaja) čut in razvijejo strategijo: Ni važno, kaj jaz mislim ali čutim. Rekel/Rekla bom to, kar hočete slišati. Samo da bo doma mir... Ko odrastejo pa ta navada ostane. "Ugotovijo", kaj se od njih pričakuje, kaj je bolj varno ... in to naredijo ali rečejo. Bojijo se povedati in živeti resnico. In ta navada obremenjuje vse odnose, še posebej pa partnerstvo.
   
   Na majskih delavnicah bomo tapkali razočaranja, ki smo jih doživeli v partnerski ljubezni. Ste bili zavrnjeni? Prizadeti? Ranjeni? Se bojite, da bi se to ponovilo? Raje ne tvegate več? 
   Vabljeni na delavnice, kjer bomo čas namenili zdravljenju ranjenih src. Tema je obširna in lažje vam bo ob podpori skupine. 
  
💟POT OSEBNEGA MIRU 2016  💟
Z BERTO DO NOTRANJE HARMONIJE

MAJSKE DELAVNICE Nesrečne ljubezni:
- SOBOTA: 21. in 28.5. (od 9.00 do 13.00);
- NEDELJA: 22. in 29.5. (od 16.00 do 20.00);
- ČETRTEK: 26.5. (od 17.00 do 21.00).
PONOVITVE DELAVNIC:
- 19.5. Srednja šola - puberteta (od 17.00 do 21.00) .
Posamezna delavnica stane 20,00€​. Vsaka delavnica je zaključena celota in ni potrebno, da pridete na vse. Vabljeni, da pridete na več ponovitev enega obdobja. Vsakič se še kaj pokaže in prečisti.
Obvezne predhodne prijave. Vse delavnice bodo potekale v prostorih Jezikovne šole Eurocenter, Kidričeva 46, Koper. Če želite delavnico v vašem kraju, mi sporočite!

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam. Individualno tapkanje traja eno uro in pol do dveh in stane 50€. Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€.
Možno je tudi tapkanje po skypu. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). Če se odločite za 5 srečanj, imate 20% popust.​
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter (stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)​​! 
Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p.
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
            
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"
Če menite, da bi ta informacija koristila še komu, bom vesela, če jo boste posredovali naprej. Hvala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar