ponedeljek, 1. avgust 2016

1.8.2016: MANIFESTACIJA

Pozdravljeni!

    V devetdesetih letih sem obiskovala Duhovno univerzo in na Svetovalnem centru za otroke in mladostnike opravila seminarje o sproščanju in vizualizaciji za otroke. Iskala sem načine, kako umiriti nemirne učence in kako sprostiti prestrašene, da bi se lahko osredotočili na učenje in dosegli čim boljše rezultate. 
   Novo pridobljeno znanje in izkušnje sem posredovala tudi svojim kolegicam v takratni osnovni šoli. Leta 1996 sem imela za kolektiv predavanje o pozitivnem mišljenju. Predavanje sem začela z mislijo: "Osebnost vzgojitelja je mnogo pomembnejša od njegove tehnike dela. To, kar vzgojitelj je, ima za posledico mnogo večje učinke, kot tisto, kar počenja." Canfield, 1976, v EDUCA, letnik IV, št. 1-2, str. 25. Gledam zbledelo folijo za grafoskop na kateri so naslovi mojega takratnega predavanja: KAR MISLIMO, TO SMO, MISEL KOT ENERGIJA, PODOBNO PRIVLAČI PODOBNO, KAR JE V NAS, SE ODRAŽA V SVETU ZUNAJ, KREATIVNA VIZUALIZACIJA - MOČ DOMIŠLJIJE, POZITIVNE AFIRMACIJE - MOČ MISLI. Na sredini pa glavni naslov: MISEL VODI VSE STVARI, MISEL JIH RODI IN OBLIKUJE (http://slo-theravada.org/ucenja/sutta/dh/79-dh-1.html).

   Na drugem koncu sveta je Gary Craig že dolgo vedel, da ima pozitivno mišljenje omejen domet in je istega leta (1996) postavil temelje Tehnikam čustvenega osvobajanja ali Emotional Freedom Techniques - EFT. Poznavanje metode EFT se je zaradi svoje učinkovitosti in enostavnosti ter zaradi dobe interneta kot blisk razširilo po svetu. Januarja 2010 sem med prosto uro v zbornici od kolegice in prijateljice Glende zanjo zvedela tudi jaz. Februarja pa sem bila že na delavnici pri Piki in še isto leto EFT ali tapkanje začela širiti med učenci. 
   Lani sem prijateljici Gabrijeli pripovedovala, kako sem na tapkanju z Jacqui rekla, da bi bila rada "ravno prav znana", da me stranke najdejo. In me je vprašala, kaj to pomeni. DEFINIRAJ... Rekla sem: "Da bi vsaka šola in vrtec vedela zame." To sem napisala na tablo in slikala. Bil 27.9. 2015. Konec januarja je Piki in meni pisala Simona Knavs s Centra RS za poklicno izobraževanje in predlagala, da pripravimo prijavo za seminar za katalog KATIS. Opravila je večino papirnatega dela in vložila prijavo za dvodnevni seminar Tapkanje v podporo pedagoškim delavcem in učečim se v stiski (metoda EFT). Julija je ministrstvo uradno potrdilo, da je seminar uvrščen v katalog. Kako hitra manifestacija...

   Pred dnevi sem gledala očarljiv film po resničnih dogodkih o Novozelandcu Burtu Munru (Anthony Hopkins), ki ni dopustil, da bi zbledele njegove sanje iz otroštva. Po dolgih letih izpopolnjevanja svojega Twin Scout Indiana iz leta 1920 se je leta 1967 kljub ostarelosti odpravil na dirko hitrostnih rekordov v Bonneville Salt Flats v Utah. Zdelo se je, da je uspeh malo verjeten, toda postavil je nov hitrostni rekord, ki se je obdržal do danes. Njegova legenda živi dalje.  http://www.kolosej.si/filmi/film/lovec_na_rekorde/
Film me je pritegnil z neverjetno zgodbo in dobro igro. Anthony Hopkins je v vlogi Burta dobrodušen, neomajno odločen, do konca iskren in nepokvarjen, odprt do vseh ljudi. Lepo je prikazano, kako njegova dobronamernost v ljudeh prebudi dobro in tako se mu vedno vse dobro tudi vrne. Dirkač in mehanik Burt pa ni naivna dobričina, ampak pravi filozof, ki skozi film natrosi kar nekaj modrosti. Ena od teh je: Če ne živiš svojih sanj, si navadna rastlina.

   Veselim se naslednjega šolskega leta, ko bom lahko prispevala k temu, da bo še več učiteljev poznalo tehniko, s pomočjo katere bodo šli v razred boljše volje in bo to imelo "za posledico mnogo večje učinke, kot tisto, kar bodo v razredu počeli." Uresničujejo se moje mladostne sanje.
   

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje.
Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam.
Možno je tudi tapkanje po video povezavi. (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). 

Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p.
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
            
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"

Ni komentarjev:

Objavite komentar