torek, 17. oktober 2017

17.10.2017: POSLUŠAM, ČE ŠE BOLI

Pozdravljeni!

   Prejšnji teden sem predstavila tapkanje starostnikom na Debelem rtiču, ki so izjemno hvaležna in radovedna publika. 
   Okrog mize je sedela družba žensk iskrivih oči z življenjskimi zgodbami izrisanimi na njihovih obrazih. Po uvodnih informacijah sem jih povabila, da preizkusimo, če tapkanje deluje tudi za njih. Izmerile smo vdih in tapkale. Po prvem zaporedju so nekatere opazile, da je vdih bolj globok, bolj širok, bolj lahek, mehak, gladek. Ena gospa pa je rekla, da ne more globoko vdihniti, ker jo boli prepona in je položila roke na boleči del telesa. Vprašala sem jo, če jo je sedaj začelo boleti.
- "Ne, boli me non stop. Zdravnik je rekel, da ni pomoči. Ne da se operirati niti pozdraviti in naj se sprijaznim s tem, da me bo bolelo do konca življenja. In naj bom srečna, da nimam česa hujšega."
   Seveda sem takoj reagirala in vodila skupino, da smo tapkale to, kar so v različnih, a zelo podobnih oblikah, doživele že vse zbrane gospe. Vsaka si je izbrala eno telesno bolečino in jo opisala.
KARATE: Čeprav me tole zelo boli in je zdravnik rekel, da ni pomoči, sem jaz kljub temu še kar v redu.
   Čeprav bi bila v resnici srečna, če bi me takoj nehalo boleti, me je strah, da me nikoli ne bo nehalo boleti. Če globoko diham, me še bolj boli. Kljub temu sem pripravljena poskusiti, če mi bo po tapkanju kaj lažje.
   Čeprav se že leta trudim pozabiti na to bolečino, je ne čutiti in jo odrivam stran, je še vedno tukaj. Ker je še vedno tukaj, bom poskusila tapkanje, pa da vidim, kaj se bo zgodilo.  
PO TOČKAH: boli, peče, vleče, tišči (uporabite tiste besede, ki opisujejo vašo bolečino), nikoli ne bo nehalo, tako je rekel zdravnik, on že ve, ne diham globoko, ne upam si dihati, meni ni pomoči, nič mi ne more pomagati, boli me non stop, ne verjamem, da mi bo tapkanje pomagalo...
   Oglasila se je druga gospa in dobrohotno rekla:
- "Je treba verjet', drugače res ne bo pomagalo!"
   Ta izjava je bila krasno izhodišče za najbolj pomembno informacijo, zato sem se oglasila:
- "Tapkanje je najbolj učinkovito, ko govorite točno to, kar trenutno čutite in mislite. Predstavljajte si, da je vse to, kar razmišljate, napisano na tabli. Tapkanje je kot goba, ki briše tablo in to tako, da napise najprej opazimo, preberemo, gledamo in tapkamo
​ ter opazujemo, kaj se dogaja v telesu​
​Ni treba verjet', saj
 veste, da je treba samo umret, ne."
   Med nami je bila že dobra povezava in vse smo se zasmejale. Nadaljevale smo s tapkanjem.
PO TOČKAH: ne verjamem, meni ni pomoči, bolelo bo do konca življenja, meni lahko pomaga samo Matilda (huronski smeh), boli, da ne morem dihat', ne upam si dihat', ker potem še bolj boli, mene lahko reši samo zemlja (na pokopališču), zemlja vse ven potegne (spet smeh), ta del telesa me 
​____ ​
(opis bolečine: reže, peče, stiska, vleče...)
​, nič mi ne pomaga...​
   Naredile smo pavzo, vdihnile in izdihnile, popile malo vode. Gospa je rekla:
- "Skoraj ne boli več. Samo še malo. Strah me je, da bo prišla bolečina nazaj..."
KARATE: Čeprav me je strah, da bo prišla bolečina nazaj, sem vesela, da je je že manj.
   Čeprav vidim, da je bolje, si še vedno ne upam globoko dihati, saj me je strah, da pride bolečina nazaj.
   Čeprav je bolečina manjša, še vedno dvomim. Zdravnik je rekel, da me bo bolelo celo življenje in jaz sem temu verjela. Če me bo nehalo boleti, bo to cel čudež.
PO TOČKAH: strah me je, spet bo bolelo, ne upam si dihati, zdravnik je rekel, da ne bo nehalo, navadite se, strah me je, če bo nehalo, bo to cel čudež, meni se čudeži ne dogajajo, jaz si tega ne zaslužim, še malo boli
​, peče, tišči
...
   Po končanem zaporedju smo se spet pogovorile. Gospa se je sključila sama vase in bila v svojem svetu. Vse ostale so povedale, kaj se dogaja z njihovimi bolečinami. Na koncu smo pobarale tudi njo, kaj čuti. Kot da je prišla z drugega sveta, se je stresla in odgovorila:
- "Poslušam, če še kaj boli. Ne morem verjet'. Ne boli me več." V očeh so se ji nabrale solze olajšanja.
   Razšle smo se žarečih obrazov in upam, da bodo še kdaj dvignile roko in sprostile napetosti, ki so se jim nabrale v telesu.

   Družba starostnikov name vpliva tako, da sem najboljša možna verzija predavateljice. Vse nujne informacije zavijem v zgodbe, spomnim se starih narečnih besed in neverjetnih primerjav. Vse to se zlije skozi mene, ker je v njih. Za te izkušnje sem njim in vodstvu Debelega rtiča, ki me povabi, izjemno hvaležna.

OPOZORILO: Pričujoče informacije so le splošne narave in pod nobenim pogojem ne predstavljajo zdravniškega, psihološkega ali kakršnegakoli drugega strokovnega nasveta. EFT metoda ni namenjena diagnosticiranju, zdravljenju, obravnavi ali preprečevanju zdravstvenih, psiholoških in čustvenih problemov, zato na podlagi izvajanja tapkanja ne spreminjajte svojega režima zdravljenja. Preden sprejmete kakršnokoli odločitev povezano z zdravjem, se o tem posvetujte s svojim zdravnikom. Čeprav so na spletni strani predstavljene zgodbe o uspešni in učinkoviti uporabi metode EFT, to ne garantira enakih ali podobnih rezultatov tudi vam. 
 AKCIJA meseca oktobra: Če pripeljete na tapkanje 
​sorodnika, prijatelja ali znanca​
, ki še ni bil pri meni, imata oba pri prvem individualnem tapkanju 20% popust.  

NOVO: OB PETKIH INDIVIDUALNA TAPKANJA V LJUBLJANI! 

Vabljeni na delavnice, kjer raziskujemo in opuščamo naše blokade in omejitve. Obvezne predhodne prijave na 
berta.rebol@gmail.com ali 040 516 280.

💟POT OSEBNEGA MIRU 2017💟 IN  
​                           ​
 💫ŽIVLJENJE KOT IGRA 2017💫

ILIRSKA BISTRICA (Večgeneracijski center, Točka moči
​,​
 Dom na Vidmu)
- torek, 17. 10. 2017Predstavitev EFT metode, ob 18.00
​.

NOVA GORICA (SReČNI CENTER DAM, Tumova 5):
- petek, 20. 10. 2017💟 Oče in jaz (17.00 - 21.00)

KOPER (Jezikovna šola Eurocenter,
​ Kidričeva 46
):

​- torek, 24. 10. 2017: ​
Začetna delavnica praktične uporabe metode EFT (od
 17.00 do 21.00).

KOPER (Jezikovna šola Eurocenter, od 17.00 do 21.00):
- sreda, 25. 10. 2017: 💫  Oče in jaz. 

Vsaka delavnica je zaključena celota; ni potrebna udeležba na vseh ali po vrstnem redu. 
Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam.
Individualno tapkanje traja eno uro in pol do dveh in stane 50€. Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€.
Možno je tudi tapkanje po skypu. 
Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). 
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter,
  Kidričeva 46, Koper​
  
(stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)​​! 
Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, PRANIC HEALING,
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
                   http://eftzgodbezanavdih.blogspot.com/ - na dnu strani se prijavite na moja obvestila

"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"
Če menite, da bi ta informacija koristila še komu, bom vesela, če jo boste posredovali naprej. Hvala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar