četrtek, 24. maj 2018

GDPR - prijava na obvestila Berte Rebol, Notranja harmonija s.p.

Pozdravljeni!
 
Te dni dobivate veliko e-pošte glede novega zakona "GDPR", ki stopi v veljavo 25. maja 2018. V kolikor želite tudi po tem datumu prejemati zgodbe, ki jih objavljam na blogu, in obvestila o mojih dogodkih, vas prosim, da to ponovno potrdite.

To lahko storite tako, da v odgovor na to sporočilo (na naslov berta.rebol@gmail.com) kopirate spodnji stavek: 
Še naprej želim prejemati elektronska obvestila Berte Rebol, Notranja harmonija s.p.
Ali pa mi odgovorite samo z besedico JA in ostali boste na mojem seznamu.

Hvala!  "Se beremo" še naprej in upam, da se kmalu srečamo.

KOPER (Jezikovna šola Eurocenter, 
​​
od 17.00 do 21.00):
  
ČETRTEK, 31. 5. 2018: 💟 ODNOS DO TELESA
*********************************************
Živjo Berta, kar nekaj stavkov zavibrira, super si jih i-zbrala. 

Ej Berta, ta mail me je nasmejal in ganil. Hvala za idejo, kaj se splača še tapkati.

Kot nalašč pravi stavki, bom tapkala.

Ja, to okrog hrane je zanimivo.
Moja starša, rojena v vojni, sta prinesla kar nekaj travm okrog hrane. Oče nikoli ni smel ostati brez kruha, ker je bil v otroštvu velikokrat lačen. Nikoli ni razumel, da nočemo jesti. Spomnim se, koliko "pitanja" je bilo v otroštvu. Daj še eno žlico za mamo... Bil sem zelo neješč, danes jem čisto vse.  
Ko sem sam imel otroka, sem znorel, ko ga je tašča filala do onemoglosti in to počne še danes!? Verjetno sem podoživel svoje hranjenje v otroštvu.  
Res smo čudni, ko so otroci majhni, jim pravimo, da so pridni, ker so vse pojedli in jih tudi nagrajujemo s hrano (čokoladice, bombončki,...).
Potem se pa v puberteti nenadoma vse spremeni. Mamice same obremenjene s "težo" začnejo nenadoma opozarjat hčerkice naj jejo malo manj, ker...
Otrok kar naenkrat ni več priden, če vse poje, celo nasprotno. Naj razume, kdor more.
Kar se tiče pojedin v družbi, vsi pojemo več, ker se lahko skriješ v skupini in je potem kolektivna krivda za prenajedanje.
Tujci pravijo, da ko si pri nas na obisku in rečeš, da ne boš več, ti obvezno še enkrat napolnijo krožnik in kozarec.
Imej se lepo.
*********************************************
Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT
             
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"

Ni komentarjev:

Objavite komentar