ponedeljek, 25. februar 2019

25. 2. 2019: NE MI GOVORIT', KAJ NAJ DELAM!


Logo-roza

BERTA REBOL EFT TAPKANJE
Pozdravljen/a,
Tapkam že 9 let in včasih me kdo vpraša, kako to, da nisem še odtapkala svojih težav.
Nisem, ker tega ne počnem vse božje ure v dnevu, ampak poleg tapkanja počnem še vse druge "normalne" stvari, ki jih počnejo "normalni" ljudje. 😄
Nisem, ker so naložene v plasteh in vedno vidim le zgornjo plast. Ko jo odtapkam, se pokaže naslednja. 😌
Nisem, ker različne situacije in različni ljudje, v meni sprožijo... seveda... različne odzive. Ko se izpostavim novim zgodbam in novim ljudem, opazim, na kaj sem občutljiva, kaj je še "na seznamu" za tapkanje. 😉

Zadnje dni tapkam več kot običajno. Pripravljam se na Vseslovenski dan za tapkanje, ki bo letos v soboto, 9. marca. Berem strokovno literaturo in izpovedi oseb, ki so doživele zlorabo. Čeprav sem to že večkrat tapkala, še vedno najdem besede, ki delujejo kot sprožilci za moje čustvene reakcije. Že dogo vem, da otrpnem in se izklopim, ko mi kdo daje nasvet ali navodila, kaj naj naredim. Včasih brez razmisleka rečem ne, največkrat sem tiho in me ni... nisem zares prisotna. Najbližjim si upam povedati, da sem slišala njihov glas, vsebine pa ne.
Te dni se mi je nekako zložila zgodba, da razumem svojo reakcijo. Ko sem ob tapkanju spomina prišla do občutkov opeharjenosti in izkoriščanja, se je v moji glavi sprožil samogovor, kot je verjetno potekal takrat: "Ne mi govorit', kaj naj delam! Ne, ne bom!" Naenkrat sem razumela, kako je v tisti zgodbi bila taka misel upravičena in smiselna. Zapeklse je v moj sistem kot obramba pred nečim, kar mi ni prijetno, kar ruši moje meje. Dolgo časa sem tapkala, da sem se pomirila, sedaj pa opazujem, kako drugače reagiram v podobnih situacijah.

Vabljeni na 8. Vseslovenski dan za tapkanje,
kjer bomo skupaj odtapkali še kakšno oviro do bolj polnega in srečnega življenja:


Prijave na: pika@eft-slovenija.si Program: 

Renata Čimžar: Kaj se zgodi, ko skupina redno tapka svoj vid?
Neža Kunej: Kako graditi (svoje in otrokovo) samospoštovanje?
Mojca L.Portir: Se da ob hujšanju tudi uživati?
Katja Drobež: Od pridne punčke do (ne)popolne ženske
Vera Šeško: Ali si upam pogledati v družinske skrivnosti?
Berta Rebol: Ko res ne gre več
Helena Cesar: EGO, moj vdani služabnik ali Jaz, vdani služabnik EGA?

Danes ponoči pa se začne že 11. Tapping World Summit! Vsak dan lahko brezplačno poslušate dve predavanji priznanih strokovnjakov. Day 1 of the Tapping World Summit 

Vabljeni na delavnice, kjer raziskujemo in opuščamo blokade in omejitve:

KOPER (Jezikovna šola Eurocenter, Kidričeva 46) od 17.00 do 21.00:
- ČETRTEK, 21.3.2019: ZAČETNA ŠTIRIURNA DELAVNICA PRAKTIČNE UPORABE EFT METODE. Cena delavnice: 50€, za prijave do 17.3. 20% popust, upokojenci in brezposelni 25€, ponovni obisk delavnice 10€.

SKUPINSKO TAPKANJE OB PONEDELJKIH (Eurocenter, Kidričeva 46) od 18.00 do 20.00:
- 4., 11. in 25. marca - tapkamo, vsak svoj aktualen problem ali pa se dogovorimo za skupno temo, odvisno od skupine, ki se zbere. Cena: 20€ za vsa srečanja ali 10€ za posamezno.

IZOLA (Medgeneracijski center Izola) OSNOVE TAPKANJA:
- kaj je in kako se izvaja;
- kako si s tapkanjem pomagam pri čustvenih in fizičnih bolečinah;
- kako s tapkanjem do boljšega zdravja.
- PONEDELJEK: 4. 3. od 9.30 do 11.00
- ČETRTEK: 14. 3. od 16.00 do 17.30

Obvezne predhodne prijave na berta.rebol@gmail.com ali 040 516 280.
Pišite mi, če želite delavnico v vašem kraju, kolektivu ali društvu.
Več o EFT dogodkih po Sloveniji najdete na http://eftnovice.blogspot.com/
*****************************************************************
Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam. Individualno tapkanje traja eno uro in pol. Z otroki tapkam eno uro. Možno je tudi tapkanje po skypu.

CENIK INDIVIDUALNIH SREČANJ:
ODRASLI:
OTROCI DO 18 LET:
ENO SREČANJE:
65€
45€
PAKET 4:
4 X 55€ = 220€
4 X 35€ = 140€
PAKET 8:
8 X 45€ = 360€
    8 X 30€ = 240€
Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti:
berta.rebol@gmail.com, 040 516 280.
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter, Kidričeva 46, Koper
(stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)! 

Lep pozdrav,
Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280
                    UČITELJICA, IZVAJALKA EFT
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim."
1e5cb5826f4d2885909d0c149d06e7af_Bio1

Berta Rebol
Kidričeva 46
6000 Koper
Tel: 040 516 280
Poiščite me tudi na:
facebook
Notranja Harmonija

Ni komentarjev:

Objavite komentar