četrtek, 25. januar 2018

25.1.2018: ZAČUTILA SEM VELIKO ŽELJO, DA OČETA OBJAMEM

Pozdravljeni!

   Na tapkanje je prišla mlada ženska. Na enem od srečanj je povedala:
- "Privlačijo me fantje, ki jih je težko dobit'. Všeč mi je, če je fant nedostopen, samotarski, odsoten, nedosegljiv in se moram trudit', da zbudim pozornost."
   Prosila sem jo, da mi opiše svojega očeta. 
- "Na živce mi gre tišina. Ne morem ga gledat' (ob tem je začutila bolečino v očeh), kako sedi na kavču cele dneve. Ne pogovarja se. Karkoli reče, je pripomba, kritika, nekaj je narobe. Za mačka ga bolj skrbi kot za ljudi."
   Vprašala sem jo, ali lahko izbere en konkreten dogodek, ki ji vzbuja neprijetne občutke.
- "Seveda. Na živce mi gre, kako je juho. Juha mora biti vrela in potem jo sreba. Vedno komentira, da je premalo slana in vanjo nasuje veliko parmezana ter jo meša tako, da žlica cvili. Cviljenje žlice, srebanje in njegovi komentarji mi gredo na živce za 10. Čutim, kako me v prsih vleče skupaj..." 
   Seveda sva tapkali neprijetne občutke in na naslednjem srečanju sem jo vprašala, če je opazila kakšno spremembo.
   Nasmejala se je:
- "To je res neverjetno! Vidim, da vse dela enako, pa mi sploh ne gre več na živce. Najbolj pa me je presenetilo, da sem enkrat med sprehodom začutila veliko željo, da očeta objamem..."
  
   To tapkanje je začetek njenega procesa predelave negativnih občutkov, ki jih ima do očeta. Oče v življenju ženske predstavlja temelje za vse odnose, ki jih bo imela z moškimi. Kasneje je ugotovila, da zavestno želi pri fantu ravno nasprotne lastnosti, kot jih vidi pri očetu (družabnost, iniciativnost, potovanja, humor...), podzavestno pa ponavlja domači, poznani vzorec. 

   Tapkanje ji je dalo izkušnjo, da so spremembe možne in da ima "pri roki" pravo orodje! 😉

Vabljeni na delavnice, kjer raziskujemo in opuščamo blokade in omejitve:
KOPER (Jezikovna šola Eurocenter, 
​​
od 17.00 do 21.00):
TOREK, 30. 1. 2018💫 VZEMITE USODO V SVOJE ROKE

ILIRSKA BISTRICA (OŠ Antona Žnidašiča, od 16.30 do 20.30):
- ČETRTEK, 1. 2. 2018: 💟 OD SPOČETJA DO ROJSTVA

KOPER:
SOBOTA, 3. 2. 2018 - VSA MESTA ZASEDENA! Osnove radiestezije...
- SOBOTA, 24. 2. 2018: Drago Štimac: Osnove radiestezije in uporaba teh znanj v vsakdanjem življenju - delavnica - za več informacij mi pišite

*****************************************************************
Pozdravljena 'čarovnica',
Danes sva bili z mamo na pregledu pri ortopedu v Valdoltri in itak že veš, da jo bolita rameni ☺
Ja, prejšnji teden je dobila antibiotik, zaradi neznanega vnetja v predelu jeter, žolčnik so ji pa že odstranili. Glavoboli so pa vsakdanji pojav. Na kaj pa nas opozarja bolečina okrog jeter?
Hvala za vse življenjske smernice.

Pozdravljeni ga. Berta, hvala za obvestilo in sliko.
Mene bi zanimale vse 4 delavnice, ki jih omenjate: Od spočetja do rojstva, Otroštvo, Osnovna šola, Puberteta. V kolikor bodo izvedene v Ilirski Bistrici, se jih tudi nameravam udeležiti. Hvala.

Če nas bo dovolj v Bistrici, se delavnic z veseljem udeležim. Lp

...mogoče sem predolgo razmišljala glede mesečnih skupinskih srečanj z vami v Il. Bistrici, toda sedaj sem se odločila in bi se vam pridružila, če bodo v Ilirski Bistrici. Vsako delo na sebi zahteva čas, ki si ga včasih premalokrat vzamem(mo). Če boste izvajali delavnice, me torej štejte. Le pozdrav in na snidenje,

Zeeeeloooo sem vesela, da ste se odločili, da izvedete delavnice v Ilirski Bistrici. Hvala!

Draga Berta,
dobila sem inspiracijo, da pridem na jutrišnjo delavnico "od spočetja do rojstva" .
Bila bi tretjič na delavnici z istim naslovom... V bistvu, želim si tapkati, ker sama zelo malo tapkam.
Če je tebi OK , pridem😊

Boš ti kaj v Ljubljani, bova kaj tapkali? :) Meni se vsak dan nekaj novega pobliska, med drugim sem pred kratkim ugotovila, da sestre še nisem tapkala (mamo sem, očeta sem, oba premalo, ampak nekaj sem naredila, ju bolj razumem, do sprejemanja še nisem prišla, vsaj ne čisto do konca pri nekaterih rečeh), sestre pa nič! In zdaj imam sestro doma, se mi zdi, ne mame, ne fotra, ampak sestro - oz. pri partnerju me motijo stvari, ki so me pri sestri motile, ki jih je ona počela ... 
En takle čas bi imele ljubljansko mesečno delavnico! Meni bo manjkala naša sobota! :) Lep sončen dan ti želim!
*****************************************************************
Vsaka delavnica je zaključena celota; ni potrebna udeležba na vseh ali po vrstnem redu. 
Obvezne predhodne prijave na berta.rebol@gmail.com ali 040 516 280.
CENA:
en obisk 40€, ponovni obisk istoimenske delavnice 10€,
- POPUSTI PRI NAKUPU PAKETA DELAVNIC:
ŠTEVILO DELAVNIC
VREDNOST
POPUST
ENKRATNO PLAČILO
CENA ENE DELAVNICE
PRIHRANEK
3
3x40€= 120€
20%
96€
32€
24€
6
6x40€= 240€
25%
180€
30€
60€
9
9x40€= 360€
30%
252€
28€
108€
12
12x40€=480€
40%
288€
24€
192€
Popusti veljajo za delavnice iz programov Pot osebnega miru 2018 in Življenje kot igra 2018. Pri zneskih nad 200€ je možno plačilo na dva obroka.

💟POT OSEBNEGA MIRU 2018💟
Ustanovitelj EFT Gary Craig je v priročniku podal konkretna navodila, kako izpeljati postopek osebnega miru: Naredite spisek vseh nadležnih posebnih dogodkov, ki se jih lahko spomnite. Če jih ne najdete vsaj 50, ste bili površni – ali pa ste doslej živeli na Marsu. Številni ljudje jih bodo našli več sto. (Več v priročniku str. 71-73  http://www.eft-slovenija.si/eftprirocnik.pdfMarsikdo se tega ustraši, zato vas vabim, da to naredimo skupaj!!! 
JANUAR
Od spočetja do rojstva
FEBRUAR
Otroštvo do šole
MAREC
Osnovna šola
APRIL
Puberteta
MAJ
Odnos do telesa
JUNIJ
Odnos do dela in službe
JULIJ
Odnos do denarja
AVGUST
Manjkajoči košček – slepa pega
SEPTEMBER
Mama in jaz
OKTOBER
Oče in jaz
NOVEMBER
Partner in jaz
DECEMBER
Otroci in jaz

💫ŽIVLJENJE KOT IGRA 2018💫
Vsak mesec bomo posvetili enemu poglavju iz knjige ŽIVLJENJE KOT IGRA, ki jo je napisal dr. Wayne W. Dyer. Besedilo daje izhodišča za naš fokus, EFT ali tapkanje pa je orodje za sproščanje neprijetnih čustev in omejujočih prepričanj.
JANUAR
Vzemite usodo v svoje roke
FEBRUAR
Prva ljubezen – ljubezen do sebe
MAREC
Ne potrebujete njihovega odobravanja
APRIL
Osvobodite se preteklosti
MAJ
Nekoristni čustvi – krivda in zaskrbljenost
JUNIJ
Raziskovanje neznanega
JULIJ
Zlomite spone konvencij
AVGUST
Past pravičnosti
SEPTEMBER
Nehajte odlašati – ZDAJ!
OKTOBER
Razglasite neodvisnost
NOVEMBER
Zbogom, jeza
DECEMBER
Portret osebe, ki je odpravila vsa področja napak
Ko sva se s prijateljico peljali proti Kopru na decembrsko tapkanje, sva ugotovili, da sva z delavnicami obe pridobili suverenost. Ko greš na delavnico, ti le ta da uvid, kaj moraš tapkati. Je lep začetek (in vedno dobra družba) nekega procesa. Če pa želimo spremembe, je treba delati. Vendar to ni težaško delo. Ravno nasprotno. Jaz v njem zelo uživam. 
Srečanj se neizmerno veselim 😊! Sprememb, ki jih čutim, je veliko. Na splošno lahko rečem, da bolj poslušam svojo intuicijo, bolj sem suverena v svojih odločitvah. Predvsem pa, ko imam "težavo",
​ ​
tapkam
!​
 
Simpl ko pasulj!  Anja

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam.
Individualno tapkanje traja eno uro in pol. Z otroki tapkam eno uro. Možno je tudi tapkanje po skypu.
CENIK INDIVIDUALNIH SREČANJ:

ODRASLI:
OTROCI DO 15 LET:
ENO SREČANJE:
65€
45€
PAKET 3:
3 X 55€ = 165€
3 X 35€ = 105€
PAKET 5:
5 X 50€ = 250€
5 X 30€ = 150€

Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). 
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter,  
(stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)​​! 
Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, PRANIC HEALING,
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
             
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"
Če menite, da bi ta informacija koristila še komu, bom vesela, če jo boste posredovali naprej. Hvala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar