torek, 24. januar 2023

TEŽKO JE BITI DRUGAČEN



Tapkala sem z mlado mamico, ki se zelo vznemiri, kadar hči zboli. Takrat podoživlja vse svoje zdravstvene težave. Zaradi posledic zdravniške napake pri carskem rezu bi nekaj mesecev po porodu skoraj umrla. Svoje življenje je rešila tako, da je pomoč poiskala v tujini. Tam so jo operirali, pri nas so ji ponujali antidepresive.

Tapkali sva »niso me jemali resno« in seveda tapkali tudi njene občutke iz otroštva »nihče me ni vprašal, kako se počutim in če sem kaj povedala, mi niso verjeli«.

Na naslednjem srečanju je izpostavila, da ima težave z osebami, ki jih doživlja v vlogi avtoritete. Spet se je vrnila k izkušnjam z zdravniki, ki ji niso verjeli in kadar pride k zdravniku s hčerko, ima občutek, da se ji to ponavlja.

Vprašala sem jo, kaj se je dogajalo doma in kdo ji ni verjel.

»Jaz sem drugačna,« je rekla z rahlim nezaupanjem v glasu.

»Jaz sem vesela, da je okrog mene toliko drugačnih ljudi. Skoraj ne poznam več 'normalnih',« sem rekla, da bi jo opogumila in ker je to res 😊.

»Kot otrok sem videla palčke in govorila z umrlimi. Mama mi je rekla, naj si ne izmišljujem in naj ne iščem pozornosti. Vedela sem, kdaj kdo laže. Vedela sem, kaj se bo zgodilo … Mama mi ni verjela, nihče mi ni verjel … Edino babi me je sprejela in mi ni dajala občutka, da sem zmešana. Težko je biti drugačen. Ne vidijo z mojimi očmi in me ne razumejo. Z leti sem začela skrivati sebe, sedaj pa to ne gre več. Hči me je prebudila, ker tudi ona vidi …«

Tapkali sva njene boleče občutke iz otroštva: neslišana, nesprejeta, nerazumljena … Med tem procesom pa se je moje telo začelo nenormalno zvijati (tudi jaz sem drugačna😉) in prihajale so slike iz nekega drugega življenja kakšnih tristo let nazaj. Videla sem lačno, brezdomno žensko v razcapanih oblačilih, ki je bila izločena iz družbe, izrinjena na rob, osamljena. Občutek sem imela, da je nekaj videla, nek dogodek in niti enega človeka ni bilo, ki bi ji verjel, ki bi jo podprl. Vsi so bili proti njej, prepričani, da se laže. Nekdo ji je dajal hrano, tako kot psu, da je preživela. S klientko sva tapkali tudi občutke iz te zgodbe, dokler se moje telo ni pomirilo in uravnovesilo.

Tapkali sva dopoldne, klientka je procesirala in sproščala občutke iz telesa še celo popoldne, zvečer pa je začelo popuščati. Napisala mi je: »Zdaj sem dejansko zelo dobro. Prihajam nazaj z vsemi občutki kot sedemletni otrok. Takrat sem se brezpogojno sprejemala. Čutim tisto svobodo, srečo, drugačnost, ki sem jo takrat čutila in sprejemala.«

Foto: https://pixabay.com/users/juliush-3921568/

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje.
Tapkanje poteka po video povezavi. Cenik na: www.notranjaharmonija.si
Pišite mi na: berta.rebol@gmail.com, fb ali pošljite SMS na 040 516 280.

Z nakupom Spletne EFT delavnice boste dobili dostop do šestih posnetkov, na katerih vam skupaj s Katjo Drobež predstaviva, kaj je tapkanje ter kako poteka osnovni postopek.
Skupaj z nama lahko tapkate, da izboljšate globino vdiha, zmanjšate ali v celoti odpravite bolečino ali telesno nelagodje in odvisnost ali navezanost na neko snov, dejavnost ali živo bitje. Razloživa vam tudi, kako tapkati neprijeten spomin, da sprostite neprijetna čustva, ki se ob tem prebudijo.
https://www.notranjaharmonija.si/#delavnica

Več o EFT dogodkih po Sloveniji najdete na http://eftnovice.blogspot.com/

Lep pozdrav,
Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280
UČITELJICA, IZVAJALKA EFT
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim."

Ni komentarjev:

Objavite komentar