sreda, 18. avgust 2021

PROMETNA NESREČA

 


"Sin je bil z mano v avtu, ko se je zgodila PROMETNA NESREČA," mi je pred nekaj dnevi pisala skrbna mamica. "Zelo veliko sva se pogovarjala, vendar strahu ne more predelati. Prišla sva do točke, ko je rekel: "Mama, mene je še vedno strah in tega ne morem premagati." Ali bi mu lahko pomagali s tapkanjem?"

Glede na to, da ima 6 let, sem mami predlagala, da najprej tapka ona in da jo bom naučila, kako naj tapka s sinom. Tapkali sva on-line in ravno zaključevali srečanje, ko je v sobo vstopil bodoči prvošolec. Najprej je kukal od strani in sem videla le eno oko 😊, kmalu pa je zadržanost popustila in se je pokazal cel. Opisoval mi je, kako je doživel prometno nesrečo, mamica pa ga je medtem tapkala po akupresurnih točkah. Kasneje mi je pokazal še novo šolsko torbo - otroci zelo jasno pokažejo, koliko časa naj traja tapkanje 😉.

Danes sva se spet videli z mamico in povedala mi je: "Sin mi je sam od sebe rekel: Veš, mama, od kar si ti meni tisto delala (pokazal je na tapkanje), se še vedno spomnim nesreče, ni me pa več strah."

Ali bi tudi ti odtapkal/a kakšen strah?

www.notranjaharmonija.si

Ni komentarjev:

Objavite komentar